Zbiór wszystkich najczęściej zadawanych pytań dotyczących E-mark COLOP:
O E-MARK
- Nowa aktualizacja aplikacji!
- Aplikacja E-mark na komputer - dostępna w wersji BETA
- Jak długo mogę pozostawić E-mark w stacji dokującej, zanim będę musiał wyczyścić głowicę drukującą?
- Jak mogę wykonać równy, prosty nadruk?
- Czy COLOP udziela gwarancji na moje urządzenie E-mark?
- Jaka jest wydajność kartridża?
- Jaki kolor i rodzaj kartridża wykorzystuje e-mark?
- Mam dokument, frakturę,… z wyznaczonym miejscem na nadruk. Jak mogę umieścić nadruk E-mark w tym miejscu?
- Czy mogę wykonywać nadruki w kierunku pionowym?
- E-mark jest mobilny - co to znaczy?
- Dla jakich urządzeń dostępne jest oprogramowanie E-mark?
- W jaki sposób przesyłane są grafiki między E-mark a moim urządzeniem mobilnym (smartfonem, tabletem, PC)?
- Czy mogę sterować jednym urządzeniem E-mark z wielu smartfonów/tabletów/PC ?
- Co to jest nadruk i jak mogę go stworzyć?
pytania dotyczące używania E-mark
- Jak zmienić czas przejścia w tryb uśpienia?
- Jak mam przygotować E-marka do użytku?
- Czy mogę drukować kilka wydruków naraz?
- Jak mogę stale przechowywać wydruki na E-marku?
- Czy można naładować E-marka przy pomocy USB?
- Jak długo wytrzymuje bateria E-marka?
- Gdzie mogę sprawdzić status baterii?
- Jak najlepiej transportować E-marka?
- Kiedy i jak muszę przeprowadzać aktualizacje oprogramowania?
- Skąd mam wiedzieć czy E-mark jest połączony z moim urządzeniem mobilnym?
- Czy mogę wyłączyć piszczenie E-marka?
- Co oznaczają światła i dźwięki mojego E-marka?
pytania dotyczące aplikacji E-mark
- Czy istnieje więcej wzorów poza dostępnymi w aplikacji?
- Jakiego formatu pliki można przesłać do aplikacji E-mark?
- Czy mogę skopiować przygotowaną grafikę do aplikacji na innym urządzeniu?
- Na co pozwala edytor w aplikacji E-mark?
- Skoro E-mark nie posiada wyświetlacza, jak mam go obsługiwać? Dlaczego potrzebuje specjalnej aplikacji?
- Jak mogę przesłać obrazy do E-marka?
- Jakie aplikacje są dostępne dla E-marka?
pytania związane z konserwacją E-mark
- Jak mogę wymienić cartridge?
- Czy mogę rozpocząć czyszczenie głowicy drukującej ręcznie?
- Nie używałem E-marka dłużej niż miesiąc. Na co powinienem zwrócić uwagę?
- Kiedy i jak muszę czyścić E-marka?
pomoc w rozwiązywaniu problemów z E-mark
- Jak sprawdzić firmware urządzenia E-mark?
- Poziome pasy na wydruku. Co mogę zrobić?
- Jak zupełnie usunąć aplikację E-mark?
- Szybkie czyszczenie głowicy E-mark
- Mój E-mark nie przestaje piszczeć i migać. Co mogę zrobić?
- Mój E-mark nie drukuje obecnej daty i godziny. Co mogę zrobić?
- Chcę wydrukować konkretny wydruk, lecz drukuje się inny. Co mogę zrobić?
- Nie mogę się przełączać pomiędzy wydrukami zapisanymi na E-marku. Co mogę zrobić?
- Chcę wyjąć/ wymienić cartridge, lecz nie jestem w stanie usunąć go z obudowy. Co mogę zrobić?
- Jakość wydruków spada/ jest nie zadowalająca. Co mogę zrobić?
- Co jest powodem chmurki pyłu za każdym razem gdy wyjmę E-marka ze stacji dokującej?
- Straciłem instrukcję pierwszego uruchomienia i nie pamiętam nazwy SSID oraz hasła do E-marka. Gdzie mogę znaleźć te informacje?
- Dlaczego mój E-mark wyłącza się po jakimś czasie?
- Mój E-mark się nie ładuje. Co mogę zrobić?
- Mój E-mark się nie włącza. Co mogę zrobić?
- Jak mogę sprawdzić czy bateria się ładuje?
- Transfer wydruku do E-marka zajmuje dużo czasu. Co jest nie tak?
- Nie jestem w stanie wysłać wydruku z aplikacji. Co mogę zrobić?
- W jaki sposób przekazać urządzenie do serwisu?
- Cofnięcie wersji aplikacji E-mark pod Androidem
- W jaki sposób przygotować logi aplikacji w systemie Android?
- W jaki sposób przygotować logi aplikacji w systemie Windows?