Nie jestem w stanie wysłać wydruku z aplikacji. Co mogę zrobić?

Jeżeli nie możesz wysłać wydruku, oznacza to brak połączenia WiFi między twoim urządzeniem mobilnym a E-markiem. Miej pewność, że twój E-mark jest włączony a jego bateria nie rozładowana poprzez sprawdzenie świateł przy włączaniu.
By znaleźć przyczynę braku połączenia, wejdź w ustawienia i wybierz „Mój E-mark”. Jeżeli twój E-mark ( z poprawną nazwą SSID) nie jest tam widoczny, musi być wprowadzony. Kliknij „Dodaj E-mark” na dole strony i wprowadź SSID oraz hasło swojego E-marka. Jeżeli jest widoczny, ale nie jest możliwe połączenie, połącz się z E-markiem poprze ustawienia WiFi twojego urządzenia mobilnego. Wejdź w ustawienia ogólne swojego urządzenia i znajdź ustawienia WiFi. Wybierz swojego E-marka i wprowadź hasło.

Zauważ: Jedynie jedno urządzenie może być połączone z E-markiem w danej chwili. Jeżeli inne urządzenie jest już połączone z E-markiem (niebieskie światło z tyłu E-marka), musisz je najpierw odłączyć.
Zauważ: Jeżeli posiadasz urządzenie z systemem Android i masz problemy z połączeniem się do E-marka, pomocne może się okazać wyłączenie transferu danych w czasie użytkowania E-marka.
Zauważ: E-mark automatycznie przechodzi w stan spoczynku, jeżeli nie używany przez ponad 3 minuty. Po wybudzeniu, połączenie WiFi musi być ustanowione ponownie.

Jak mogę ponownie ustawić połączenie pomiędzy E-markiem a urządzeniem mobilnym jeżeli nie stało się to automatycznie?

Możesz kliknąć informacje o E-marku ( symbol E-marka w prawym górnym rogu strony połączenie E-mark). Jeżeli dany E-mark jest zapisany w aplikacji, pojawi się powiadomienie – kliknij „połącz”. Inną opcją jest połączenie się bezpośrednio przez ustawienia WiFi urządzenia jak opisano wyżej.

Ostatnia modyfikacja 2019-09-13.

Wróć