pomoc w rozwiązywaniu problemów z E-mark
- Jak sprawdzić firmware urządzenia E-mark?
- Poziome pasy na wydruku. Co mogę zrobić?
- Jak zupełnie usunąć aplikację E-mark?
- Szybkie czyszczenie głowicy E-mark
- Mój E-mark nie przestaje piszczeć i migać. Co mogę zrobić?
- Mój E-mark nie drukuje obecnej daty i godziny. Co mogę zrobić?
- Chcę wydrukować konkretny wydruk, lecz drukuje się inny. Co mogę zrobić?
- Nie mogę się przełączać pomiędzy wydrukami zapisanymi na E-marku. Co mogę zrobić?
- Chcę wyjąć/ wymienić cartridge, lecz nie jestem w stanie usunąć go z obudowy. Co mogę zrobić?
- Jakość wydruków spada/ jest nie zadowalająca. Co mogę zrobić?
- Co jest powodem chmurki pyłu za każdym razem gdy wyjmę E-marka ze stacji dokującej?
- Straciłem instrukcję pierwszego uruchomienia i nie pamiętam nazwy SSID oraz hasła do E-marka. Gdzie mogę znaleźć te informacje?
- Dlaczego mój E-mark wyłącza się po jakimś czasie?
- Mój E-mark się nie ładuje. Co mogę zrobić?
- Mój E-mark się nie włącza. Co mogę zrobić?
- Jak mogę sprawdzić czy bateria się ładuje?
- Transfer wydruku do E-marka zajmuje dużo czasu. Co jest nie tak?
- Nie jestem w stanie wysłać wydruku z aplikacji. Co mogę zrobić?
- W jaki sposób przekazać urządzenie do serwisu?
- Cofnięcie wersji aplikacji E-mark pod Androidem
- W jaki sposób przygotować logi aplikacji w systemie Android?
- W jaki sposób przygotować logi aplikacji w systemie Windows?